Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2009 12:14 - Е, няма да гласувам!
Автор: vesistefanova73 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4290 Коментари: 9 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 С риск да си навлека неодобрението на повечето блогъри реших да споделя какво мисля. Повечето теми днес са на тема гласуване, колко е важно да го направим, как не сме истински българи и европейци ако не свършим тази работа и т.н.и т.н.
За първи път през живота си няма да гласувам. И ми е особено тъжно от което, защото като ви чета, си давам сметка, че вашите аргументи бяха и мой...
Доскоро..Вече не са...
И не защото се е случило нещо специално, и не защото някакъв катаклизъм е обърнал живота ми...
Просто се уморих. Уморих се да се боря с вятърни мелници. Уморих се да вярвам и да работя в името на промяната, която все не се случва. Уморих се да инвестирам време и усилия в тази държава. Уморих се да плувам срещу течението. Уморих се да давам наказателен вот. Уморих се да гласувам за "по-малкото зло".
Няма за кого да гласувам! Нито един от избраните и чрез моя глас, в течение на годините, не направи нищо с което да покаже, че му пука за тази държава и за младите хора в нея. Вечно оправяме пенсионерите (не им се сърдя на тях, така или иначе това е нашето най-вероятно бъдеще), вечно оправяме малцинствата (и на тях не им се сърдя, скоро и българите ще се превърнем в малцинство). Никой обаче не направи нищо за младите и работещи хора, които останаха в БГ...
Предприемач е мръсна дума. Да си богат също е недостатък. Колкото повече имаш - толкова повече си боклук! Уморих се...
Писна ми да се боря с предрасъдъци и с криво разбрана цивилизованост...Отвратена съм, от това, че всичките ми граждански усилия отиваха по дяволите...Отвратена съм от мръсотията, от монополистите, от празните приказки на политиците, от абсолютното безхаберие към здравето и образованието на хората, от домовете пълни с изоставени деца, от "наставническото" отношение на държавните и общински служители...
И не вярвам, че моят глас може да промени нещо! Което ме прави тъжна...


Тагове:   вот,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. teachme - ???
07.06.2009 12:15
Имаш време...
да размислиш...
цитирай
2. ehoto - Тъжно е да, но и аз мисля така! Гла...
07.06.2009 12:43
Тъжно е да, но и аз мисля така! Гласуването е ясно, то е за пред хората, за да няма размирици, иначе всичко си е наредено предварително(кой колко и какво ще вземе) Ръсят се хиляди левове за предизборни кампаний... И какво чувам.. бсп ще увеличи пенсийте.. Да признавам, много точно в целта... Защото в тази страна пенсионерите са повече от младите и така и ще си остане най-вероятно. А младите хора? А бъдещето? А образованието? Сменям канала и чувам - АЗ ЩЕ СПРА КОРУПЦИЯТА! <- това го слушаме от 10 години... Незнам дали е останал някой, който да вярва още на тези лъжи... Цирка продължава с тъпизмите - Колко е важно да се гласува - Да, наистина е важно, но това се отнася за страни, в които политиците наистина правят нещо повече от това да обират хората... И естествено, като някаква подигравка към страната ни и законите ни идва накрая лозунгът "Продаването на гласове е престъпление!" Чудя се, къде мога да си продам гласа, за да си платя примерно сметката за ТОПЛА ВОДА (която и без това е нереална, при положение, че нямахме една седмица от същата...) ? Някой, ако знае да каже... :)
цитирай
3. vesistefanova73 - Ehoto...
07.06.2009 12:53
За да ти купят гласа, май трябва да си от малцинствата...Като не си - не става. Ако искаш да не си плащаш водата - също трябва да си от малцинствата...Същото важи и за тока...Ами да вземем да станем малцинство, току виж сме се оказали привилигировани. Знам ли? Абсурд!
Вчера по новините даваха, че слагат водомери във Факултета. Те досега НИКОГА не са плащали вода. Може би, затова ние плащаме двойно и тройно. Няма лошо, ама поне да ме бяха попитали дали съм съгласна. Тези, дето ги избирахме досега защо са оставили това положение така? Вярват, че е редно един да пие, а друг да плаща? Риторичен въпрос - естествено, че вярват, нали така живеят...
цитирай
4. ehoto - скоро и ние ще станем малцинство. . . ...
07.06.2009 13:04
скоро и ние ще станем малцинство... Но дали тогава сегашните малцинства ще почнат да плащат? :D
цитирай
5. vesistefanova73 - Ако...
07.06.2009 13:18
Ако дотогава те са се превърнали в мнозинство - много вероятно...Въпреки, че като се замисля - абсолютно невъзможно!
цитирай
6. cefulesteven - Не само да си богат, а и да си беден е ...
07.06.2009 14:39
Не само да си богат, а и да си беден е недостатък.
Не само да си красив, а и да си грозен е недостатък.
Не само да си никой, а и да си много славен е недостатък.
Масова психоза е това, въпрос на зрялост на едно общество, а такова нямаме изградено. Този който не е в средата, която няма да нареча "златна", а сива, тоест не е в безличното и аморфното, той просто трябва да си понесе това, че има черти, има физиономия, има себе си, не е в задъжителните "стандарти"/ах, колко грозно ми звучи тази дума/ за да бъде възприет като "човек като хората", трябва да понесе това, че има себе си и различието си.
И това няма и не може да се оправи с един политически избор и то само с едно пускане на бюлетина, то е дълго развитие.
Знам за какво говоря, защото понасям нещо аналогично. Е, аз съм човек от ъндърграунда, последното което може да се каже за мен е че съм материално успял, а точно обратното, но се радвам на тези които са го постигнали, ако са го направили честно. Но в други планове съм над тази "среда" за която по-горе споменах.
Труден период и няма да се реши нито днес, нито във времето на изтичащият мандат на тези които днес ще спечелят.

Но едно е ясно: днес няма негласувал. Има такива които не са отишли до урните, но и те са гласували.

Турската мафия организира вече екскурзията и ако не се гласува ответно, гласовете отиват за турската мафия. Подчертавам мафия, а не етнос или съседка.
цитирай
7. vesistefanova73 - cefulesteven
07.06.2009 16:00
Знаеш ли, струва ми се, че това което си ми написал не е свързано с изборите (с изкл.на последните два абзаца) или поне не с ТЕЗИ избори...Много харесвам разказите ти и мнението ти ми е важно. Поздрави.
цитирай
8. boristodorov56 - Дама с пари и без позиция!
14.06.2009 19:36
Нелогично съчетание.
Силата на обществото се гради на финансово независими личности.
Те могат наистина да защитават правилни позиции -
не партийни.
ВСЕКИ ГЛАС ПРОМЕНЯ НЕЩО!
Ако не политическата конюктура - то подалия го!
цитирай
9. vesistefanova73 - до @8
15.06.2009 10:23
Нито парите ми са много, нито позицията ми е липсваща! Имам позиция и тъкмо нея съм изложила. На избори правиш политически избор, а не независим...А финансово независими личности няма - всички сме зависими от държавата, политиката и от законите и. И ако вярваш, че гласът ти променя нещо, не ти ли е обидно, че в деня на изборите цял ден във vesti.bg течаха изборните резултати под формата на прогноза за времето. И не ти ли е странно, че въпросните "температури" после се оказаха реалните резултати?! Отврат и Абсурд.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vesistefanova73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 204677
Постинги: 36
Коментари: 85
Гласове: 289
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031