Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2008 21:14 - 33 крави
Автор: vesistefanova73 Категория: Забавление   
Прочетен: 7700 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 27.05.2009 13:05


Е, каквото и да ми разказват, никога няма да спра да се изненадвам на родните бизнес – идеи...

Понеже съм вегетарианка, та като помолих синът ми онзи ден да ми отреже парче кашкавал и той като започна да се смее...Уточнявам – вегетарианка съм ( не съм веган ( това са тези дето и сирене и мляко и яйца не ядат) – да не се бърка с вогоните на Дъглас Адамс). И докато разбера причината за смеха му, той вече си беше извадил фотоапарата...Снимката я виждате. 
image
Замислих се...

Първо си помислих, че това е обикновена глупост. Да де, ама нали съм чела “Световната конспирация”...и ми хрумна, че това всъщност може да си е добре замаскирана акция на веганите ( да не се бърка с вогоните). Понеже обаче им симпатизирам ( на веганите а и на вогоните), въпреки че не ги разбирам, направо си се зарадвах. Техните събратя в САЩ, могат само да си мечтаят, за бизнесмен, който да позволи такова заглавие на продукта си. Та, гледам го кашкавала и си представям 33 крави ( или поне както си мисля, че изглеждат 33 крави). Това обаче, изобщо не ми помага да преглътна парчето кашкавал, дори напротив – засяда ми в гърлото. Имам чувството, че трябва да преглътна кравите... Не става! Ясно е, че днес няма да се яде кашкавал...И като се размечтах...Аз ако съм на мястото на собственика на мандрата, с това чувство за хумор, бих си кръстила козето сирене, например:

 “7 козленца” – за гарнитура маринован вълк, получавате го безплатно – вакумиран!

“69 козленца” – еротично, твърде еротично!

“101 козленца” – поднесени с далматинец!

“1001 козленца” – естествено, Шехерезада бонус!

“ 3 козленца” – прасенцата се заплащат допълнително!

“1 коза” – козленцата следващият сезон!

“2 козленца” – безплатна екскурзия до моста, където са се срещнали. А, и до поповата врата. Нататък – духовно израстване по избор!

“9 милиона козлета” – оп, грешка “9 милиона увсе ( да се чете “овце”) – ето това вече става! Ако някога си направя мандра ще си кръстя продукта именно така – като е гарга да е рошава! После ще си направя блог и ще започна да се жалвам, че никой не ми яде сиренцето...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sandyrs - Aаах тези етикети
29.08.2008 19:26
Привет
Не се притеснявай,махни етикета и го пъхни в камерата, след време ще забравиш и ще го изконсумираш....
сладък поздрав
цитирай
2. sulla - И още:
30.08.2008 22:22
- Четирите козленца и кучето;
- Али Баба и 40-те козлета;
- Три козлета в една лодка...;
- Две козлета в снега;
- 300.... :-D

Великолепен блог, фен съм!

Поздрави,

Простетник Вогон Джелтц
цитирай
3. vesistefanova73 - Простетник Вогон Джелтц
03.09.2008 13:48
Простетник вогон Джелтц не представляваше приятна гледка дори и за останалите вогони. Дългият му крив нос се извисяваше високо над малкото свинско челце. Тъмнозелената му жилава като гума кожа беше достатъчно дебела, за да може да играе политическите игри на вогонски държавен служител — при това доста успешно, — и достатъчно непромокаема, за да издържа неограничено време на дълбочина до хиляда фута в морето без никакви последици за здравето му. С най- добри пожелания и много слънчеви усмивки - :) И аз съм ти фен!
цитирай
4. vesistefanova73 - ааа...и най- важното...
03.09.2008 13:50
"Ооо, фривилна грухталност… твоите миктурации за мен са /като плърдлени геблеточици по лъргедна пчела.
Моля те, о група о мое фунтиуще търлингдроме.
И хупшожно ме подрангли с къдравите си биндълуърдли, че инак ти раздирам гоберизрастъците със собствените си блърдлекрунчеони, шъ видиш ти!"
С поздрави на всички фенове на Д.Адамс!

цитирай
5. kontrasti - Заглавието е кодирано, разкоди...
31.01.2012 18:55
Заглавието е кодирано, разкодирано се чете „Български Крави“ 33- не е число а дата „трети март“! Собственика е дал и известна свобода на тълкуващия,,, може още да се преведе „Опълченски Крави“,, „Кравите Освободители“ за превода „Кравите на Петко войвода“ може да се спори!
(:–€)))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vesistefanova73
Категория: Лични дневници
Прочетен: 204695
Постинги: 36
Коментари: 85
Гласове: 289
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031